ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר וחדש

לפני שרוכשים ביטוח רכב נהג חדש וצעיר,  חשוב לדעת מה המונחים אומרים. "נהג חדש" הינו כל נהג (בכל גיל) מזמן הוצאת רישיון הנהיגה הראשון שלו ולמשך שנתיים מאז, בהן חלות עליו גם תקנות המיוחדות לו. רישיון הנהיגה הוא ניתן כביכול "על תנאי" ובתקופה זו נבחנת התנהגותו של הנהג על הכביש. במידה ובוצעה עבירה כל- שהיא, היא נענשת בחומרה יחסית גדולה יותר מזו של נהג ותיק. "נהג צעיר" הינו כל נהג אשר הוציא רישיון בין הגילאים 17 ועד 24 בדרך כלל ואינה קבועה, משום שהיא נקבעת על- ידי חברות הביטוח בלבד.

מדוע ביטוח נהג חדש וצעיר יקר יותר?
ככל שאמת הסיכון עולה וישנו ריבוי בתביעות חברות הביטוח, כך מחיר הביטוח הנקבע על- ידן עולה יקר יותר. נהג חדש אמור לצבור ניסיון תוך יישום חוקי התעבורה השונים, ומתוך כך למנוע מקרי תאונה והתנגשויות. לעומת זאת, נמצא ממחקרים כי דוקא נהג חדש וצעיר אחראי לריבוי תביעות של חברות הביטוח. מכיון שחברות ביטוח אמורות לשלם את חלקן בביטוח ולכסות על מחירי הפיצוי בעוד ישנו רווח מהתביעה, המחירים נשארים גבוהים באופן יחסי. דבר זה אמור להוות גם גורם הרתעה לנהג חדש וצעיר שמודע למחירי הביטוח, ותוך כך למנוע את מקרה התביעה הבא.

האם ניתן להוזיל מחיר ביטוח נהג חדש וצעיר?
בהחלט אפשרי. נהג צעיר הנוסע באוטו בסופי שבוע בלבד- יכול לשלם על ימי הנסיעה הקבועים שלו מראש (מותאם לחיילים בעיקר). כדאי להתעניין בין חברות הביטוח גם לגבי האפשרות להפעיל "מונה" של ביטוח רק מרגע הכנסכם לרכב ועד לסיום השימוש. ישנה גם אפשרות לקנות מראש "בנק" של זמן נסיעה עם ביטוח על- ידי SMS. אולם מקרה בו הנכם נתקלים בביטוח מקיף נמוך במיוחד, בדקו את ערך ההשתתפות העצמית- אם לא התייקר על חשבון הוזלת ביטוח נהג חדש וצעיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר