ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לפי שעות

חברות הביטוח מציעות היום פוליסת ביטוח חדשה המותאמת במיוחד לצעירים בגילאי 17 עד 24 (המוגדרים בחוק כנהגים צעירים). הביטוח מעניק ביטוח צד ג´ וביטוח נזק עצמי בכל רכב שינהגו בו, עד 4 רכבים.

כיצד פועל ביטוח רכב לפי שעות?
הביטוח מופעל על ידי שליחת מסרון לחברת הביטוח בתחילת הנהיגה, ומופסק על ידי שליחת מסרון נוסף בסופה, והחיוב הוא לפי הזמן המדויק של הנסיעה. הנהג הצעיר יקבל אישור בפלאפון שאכן הביטוח נכנס לתוקף, וכמו כן יצוין בהודעה מספר השעות שנשארו ביתרת חשבונו לביטוח. במידה והנהג לא שלח מסרון המודיע על סיום הכיסוי במשך שעתיים, הוא יקבל הודעה נוספת לטלפון הנייד, כתזכורת.

למה קיים ביטוח רכב לפי שעות?
מחקרים הראו כי צעירים נוטים לנהוג בעיקר בסוף שבוע, כאשר חלק ניכר נוהג אך ורק בסוף השבוע. בנוסף, מסתמנת מגמה ברורה שצעירים, בניגוד לשאר האוכלוסייה, נוהגים יותר שעות ליום בסוף השבוע מאשר באמצע שבוע. ביטוח רכב לפי שעות מותאם כמובן במיוחד עבור חיילים אשר גם כך נוהגים פרק זמן קצר מכיוון שאין ברשותם רכב בזמן שהותם בצבא.
יתרון נוסף הוא שהביטוח לצעירים אינו צמוד לכלי רכב ספציפי ועל כן במידה והצעיר פוגע ברכב בצורה כזו או אחרת, פרמיית הביטוח של ההורים לא תתייקר, ובכך לחסוך עד כ- 2000 שקלים בחודש.

כמה עולה ביטוח רכב לפי שעות?
חברות הביטוח מציעות מחירים שונים אך העיקרון דומה. ישנו סכום מינימלי לפוליסה (300-400 שקלים בדרך כלל), וכמובן ניתן להטעין את החשבון בסכום גדול יותר, כאשר כל שעת נסיעה יורדת מהסכום הזה. המחיר של שעת נסיעה משתנה בהתאם לסוג הרכב בו הוא נוהג. במידה והמבוטח לא השתמש בביטוח ולו פעם אחת, יקבל המבוטח את מלוא כספו בחזרה. במקרה שהמבוטח השתמש בביטוח אך לא סיים את מכסת השעות שלו, יוחזר לו הכסף שנותר בחשבון, בתנאי שבידי החברה תישאר הפרמיה המינימלית שנקבעה מראש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר