ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הצעת ביטוח לרכב

ביטוח רכב ניתן לעשות במקביל אצל מספר חברות ביטוח, כשאתה מקבל מכל אחת מהן הצעת ביטוח לרכב המתאימה לכם ולרכבכם, לביטוח חובה, ביטוח מקיף וגם לביטוח צד שלישי. לכל אחד מהם יש מחיר משתנה בין חברות הביטוח, אולם התמחור הוא על פי אותם הקריטריונים, ולכן כדאי להיעזר במחשבון תעריפי מחירים של ביטוח וגם באתרי השוואות של הצעת ביטוח לרכב.

מה כוללת הצעת ביטוח לרכב?
ראשית נחלק זאת לשלוש. לכל סוג של ביטוח יש הצעת ביטוח לרכב בהתאם לו. ביטוח חובה מתייחס אך ורק לפגיעות גוף (של הנהג, נוסעיו ושאר הנפגעים בסביבה- נוסעי רכב נוסף שנפגע כתוצאה מפגיעת רכבך והולכי רגל). שנית- ביטוח מקיף, הכולל את נזקי הרכב שלך במידה ונגרמה לו פגיעה. הפגיעה יכולה להיות כתוצאה מתאונה, גניבה, חבלות שנעשו בזדון, נזקי טבע (גורמים שאינם בשליטתנו), גניבת רדיו, חבלות שנעשו בזמן ניסיון לגניבה ועוד. הוא כולל בתוכו גם ביטוח צד שלישי, והוא כולל נזקים שנעשו לרכבים או לרכוש נוסף (סביבה או רכב) ובתנאי שרכבך גרם להם. הפעלת הביטוח כוללת גם "השתתפות עצמית" אשר נקבעת כבר בהצעת ביטוח לרכב ומחושבת בהתאם לנזק עליו תובעים.

מדוע כדאי לקבל הצעת ביטוח לרכב ?
הצעת ביטוח לרכב אינה מחייבת ומשאירה אותך האדון לכספך. מכיון שהפרשי עלויות ביטוח לרכב יכולות להגיע למאות שקלים, חשוב שתהיה עם היד על הדופק לקראת מועד חידוש הביטוח. משרד האוצר עתיד לשנות את טווח הממוצע של מחירי הביטוח במחשבון התעריפים, חברות הביטוח ישנו בעקבות זאת את מחיריהן והצעותיהן, וכך המחירים אינם נשארים קבועים ותלויים בתקופה שבה מתקבלת הצעת ביטוח לרכב וגם במחירי חברות מתחרות מקבילות. יתכן שהצעת ביטוח חובה תהיה טובה בחברה אחת, הצעת ביטוח מקיף תשתלם מחברת ביטוח אחרת והצעת ביטוח צד שלישי תתאים מחברת ביטוח נוספת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר