ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי רכב כבדים

נהגי אוטובוסים,משאיות ורכבים כבדים יודעים שעליהם לנהוג בזהירות כפליים, אך מצד שני הם גם יודעים שהנזק שיכול להיגרם לרכבם או לרכב של מי שיתקל מולם הוא גדול ולכן עליהם להיות מצוידים בהגנה במקרים שכאלו ולרכוש ביטוח לרכבים שלהם, ביטוח רכב לרכב כבד הוא יקר משמעותית לעומת רכב פרטי ולכן כדאי להשוות מחירים ולבדוק טוב את ההצעות השונות של חברות הביטוח השונות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר.

פוליסת ביטוח לרכב כבד:
פוליסה לרכב כבד היא הרבה יותר מורכבת מפוליסת רכב רגילה אבל היא חשובה אף יותר.
פוליסת ביטוח לרכב כבד כוללת את הרכבים הבאים: אמבולנסים,משאיות,טרקטורים,מלגזות מכוניות גרירה ועוד. מחיר הביטוח ותעריפו יקבע לפי מספר פרמטרים כמו: מה הוא המטרה לשמה נוהגים ברכב ומהו גיל הרכב, האם הוא עבר תאונות ומה מצבו המכאני.

היותה של פוליסת הביטוח לרכב כבד הנה מורכבת יותר ואף יקרה יותר ועל כן חשוב מאוד להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות המציעות הצעות שונות בהפרשים ניכרים אחת מן השנייה.

ישנן סוגים שונים של ביטוחים, ביטוח חובה אשר הוא הכרחי על פי חוק במדינת ישראל, ביטוח מקיף אשר אמור לשמור על הנהג במקרה של תאונה בצורה מקיפה יותר וביטוח צד ג´ שמגן על הנהג במקרה והוא פוגע בנכס כמו מסעדה או בית, במקרה של רכב כבד כדאי לרכוש מעבר לביטוח החובה הנדרש גם את צמד הביטוחים האחרים על מנת להרגיש מוגנים ולעלות לכביש ללא חשש.

מעוניינים בפרטים נוספים?
על מנת להגיע להצעה המשתלמת והטובה ביותר עבורכם, צרו עמנו קשר דרך האתר ואנחנו כבר נדאג שתקבלו את ההצעות הטובות ביותר מחברות הביטוח וכל מה שנשאר לכם הוא רק לבדוק מהי ההצעה הטובה ביותר עבורכם, פנו עוד היום לאתר!

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר