ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה ממשלתי

ביטוח חובה לרכב מעוגן בחוק לכל רכב אשר נמצא ברשות הרבים. חוק ביטוח חובה הוא ממשלתי, ונועד לבטח פגיעות גוף של כל המעורבים: הנהג, הולכי הרגל והנוסעים. לאור העובדה כי תאונות דרכים לא נעלמות ולבטח גם לא תיעלמנה, יש צורך תמידי בביטוח חובה, נותר לבעל הרכב רק לבחור את חברת הביטוח בה הוא רוצה לבטח את רכבו.

מדוע ביטוח חובה הוא ממשלתי?
ביטוח חובה הוא ממשלתי בראש ובראשונה משום שחייב להיות פיקוח וגם אכיפה על- פי חוק אשר נחקק. ישנה דינאמיקה בין מוסדות הרשות המבצעת- משרד האוצר ומשרד התחבורה. עד לפני הרפורמה בביטוח חובה בשנת 2001, היה נהוג מחיר אחיד לכל נהג בכל ותק ובכל הסטוריה של עבירות תנועה. ביטוח חובה של כל רכב היה משולם דרך מוסד ממשלתי "אבנר". מרגע שביטוח חובה נפתח לגורמים פרטיים (חברות ביטוח שונות הקובעות את התעריפים)- הן מחויבות למחירי ביטוח בטווח המחושב על ידי מוסד ממשלתי (האוצר)- כל מבטח לגופו, אולם עושות זאת בתעריף הגבוה בד"כ ב- 20% מהתעריף המומלץ.

ביטוח חובה ממשלתי טוב לנו
ישנו מפקח על הביטוח, רגולטור ממשלתי שתפקידו הוא הסדרת תחום הביטוח. ביטוח חובה ממשלתי מגן עלינו מפני מקרי נזק (גופניים לפחות) שעלולים לקרות (ואל תגידו "לי זה לא יקרה"). מאז שחלה רפורמה בביטוח חובה, 5% ממחיר ביטוח חובה מופרש לקרן "קרנית", אשר מכסה את הוצאות הנפגעים ברכבכם אם נהג הרכב נהג ללא ביטוח (ותובעת את הנהג ללא הביטוח בהמשך)- זה נועד לפצות נוסעי רכבכם גם אם מועד תשלום הביטוח פג ולא ידעתם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר