ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג חדש מחירים

כל נהג הוא נהג חדש ללא קשר לגילו, למשך שנתיים מתאריך הוצאת רשיון הנהיגה שלו. כל נהג חדש חייב שלביטוח הרכב בו הוא נוסע יהיה סעיף "ביטוח נהג חדש".

מהו ביטוח נהג חדש?
ביטוח נהג חדש עולה במחירו בממוצע ממחירו של ביטוח נהג ותיק (בהנחה שאנחנו משוים את אותו הנהג לעצמו ולא עבר תביעות ביטוח או שלילות רשיון). הצעת מחירים לביטוח נהג חדש ניתנת בחינם מכל חברת ביטוח, ויש אתרים שמגדילים לעשות ולאחר השארת פרטים באתרם מזמנות חברות ביטוח לחזור אליכם עם הצעות שאמורות להיות במחיר שווה לכל כיס. אם הנכם נהג חדש ובנוסף בין הגילאים 17 ל – 24, מחירים של ביטוח נהג חדש וצעיר ירקיעו עוד, וזאת משתי סיבות: האחת אידאולוגית: למנוע מנהגים חסרי נסיון לנהוג בצורה לא אחראית, והשניה היא לקבל תשלום מלקוח אשר סטטיסטית מפולח כתובע עיקרי של הביטוח.

כיצד נקבעים מחירים של ביטוח נהג חדש?
מחירים של ביטוח באופן כללי נקבעים לפי קבוצת סיכון מסוימת, כאשר נהג צעיר ישלם את המחיר הגבוה ביותר לביטוח, במיוחד אם הינו עוד נהג חדש. נהג חדש שאינו צעיר ישלם מחירים פחותים במקצת, וכך המחירים יורדים בהתאם לסולמות הגילאים. חשוב לדעת כי ביטוח רכב נעשה לכל הנהגים הקבועים ברכב, ובעת תאונה- דמי ההשתתפות העצמית תהיה בהתאם לסוג הנהג.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר