ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב אספנות

ביטוח רכב הוא חובה לכל רכב העולה על הכביש, ועל אחת כמה וכמה לרכב אספנות. רכבי האספנות, ובכלל זה נמנים גם חברי "מועדון החמש" (אלו אשר לוחיות רכביהם מורכבות מחמש ספרות, ולא שבע ספרות) מצאו הקלות ביטוח בחברות הביטוח השונות אשר הבינו כי ביטוח רכב אספנות הפך לנישה הולכת וגורפת עם השנים, והרכבים המשתפצים והעולים על הכביש הם נכסיהם של בעלים מכל מיני נישות כלכליות.

מהו רכב אספנות?
רכב פרטי או מסחרי אשר גילו הוא מעל לשלושים שנים. על רכב אספנות להוציא אישור בכל חצי שנה ממוסך מורשה המאשר תקינות של מערכות הבטיחות - הגה ובלמים לאחר מבחן רישוי (במקום ה"טסט", שמכוניות צעירות יותר בעצם עושות פעם בשנה). לרכב אספנות יש אגרת רישוי בדרך- כלל, והקלות בביטוח חובה ובביטוח צד שלישי. דבר נוסף- רכב אספנות לא ינוע בין שבע לתשע בבוקר בימי חול. רכב מסוג זה על- פי דרישות משרד הרישוי חייב להיות תקין ומתוחזק כראוי, ומחזיק הרכב אש ר קשור אליו (בין אם בגלל השנים, או בין אם בגלל נדירותו או רמת תחזוקו) משתדל לתחזקו ברמה שברוב המקרים גם גבוהה יותר מזו אשר רכב רגיל מטופל בה.

מהו ביטוח רכב אספנות?
דוקא משום כך שביטוח רכב אספנות פונה לפלח נהגים קטן ביותר, הוזלות והקלות בביטוח בדרך כלל לא ניתנות, כי אין בכך רווח משמעותי לחברות הביטוח הפונות לקהל הרחב. אולם יתכן שדוקא מפני הסיבה הזו, ישנן הקלות בביטוח רכב אספנות, וחשוב לעשות סקר שוק בין חברות הביטוח השונות כדי להגיע לרמת הכדאיות בביטוח. ההקלות מתבטאות בביטוח החובה, בביטוח צד שלישי וגם באגרת הרישוי בביטוח רכב אספנות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר