ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב 2010

כל רכב חייב בביטוח, זו עובדה הידועה לכל. ישנו ביטוח חובה וסביבו יש ביטוחים נוספים המכסים את הנהג במקרה הצורך או את בעל הרכב- ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. בכל שנה יש לחדש את ביטוח הרכב לסוגיו השונים, וכך עולה הצורך לערוך סקר שוק במספר חברות ביטוח.

ביטוח רכב 2010 – כדאי לבדוק
בכל שנה כאמור ישנה תזכורת לחדש את ביטוח הרכב, ועליכם לשלמו עד למועד מסוים. כדאי לברר מהן האפשרויות העומדות לפניכם באתרי האינטרנט השונים של חברות הביטוח, כמו לדוגמה- אם הנכם עובדי מדניה, תוכלו לזכות מסבסוד חלקי של ביטוח רכב 2010 חובה על- ידי החברה הזוכה במכרז (בכל שנה המכרז מתחדש), או תנאים משתנים עקב שינוי פרטי הנהג העיקרי המשתמש ברכב או ירידת ערך הרכב. גם אם החלפתם רכב במזל- טוב, יתכן כי מחיר הביטוח ישתנה בהתאם לסוג, דגם או החברה המייצרת את אותו הרכב.

מה עליכם לעשות בכדי להצטרף לביטוח כדאי?
רגע לפני שליפת הארנקים, כדאי שתדעו שבכל שנה המחירים משתנים בהתאם לתנודות שוקי הביטוח, אך אין זה אומר שאתם צריכים לבדוק מול כל חברת ביטוח בנפרד, אלא ישנה האפשרות שפשוט תשאירו פרטים באתר האינטרנט אשר יברר עבורכם מהו ביטוח רכב 2010 העדיף לכם, חברות הביטוח תרדופנה אחריכם ותנסינה לעניין אתכם במחירי ביטוח זולים וכדאיים בהתאם לתחרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר