ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי חובה

כולנו מחוייבים לשאת עלינו בזמן נהיגה ביטוח חובה בתוקף, שעליו חותמת בנק המאשרת את תשלום האגרה. נהיגה ללא ביטוח חובה בתוקף מהווה עבירה פלילית לכל דבר. החל מינואר 2004 בוטל התעריף האחיד שהיה נהוג לביטוח רכב חובה דבר אשר הוביל לירידה דרסטית בתעריפי הביטוח לרכב. תעריפי ביטוח שונים מחברה לחברה ומאדם לאדם והסיבות לכך הן רבות ומגוונות.

מה קובע את עלות ביטוח חובה?
גובה עלות ביטוח רכב לכל נהג נקבע על-פי מספר  נתונים אישיים המייצגים אותו ואת רכבו. בראש ובראשנה סוג הרכב והימצאות כריות אוייר בתוכו משפיעים על גובה התשלום. בנוסף, פרטיו האישיים של הנהג גם הם בעלי יכולת השפעה רבה,הם מתייחסים לגיל הנהג ולוותק שנותיו על הכביש כמו גם לנתונים נוספים. התעריפים לביטוח חובה מחוייבים וכפופים לאישור משרד ממשלתי המפקח על הביטוח.

תפקידו של ביטוח חובה
במידה ונהג לוקח חלק בתאונה אשר לא נגרמה מרשלנות שלו על הכביש,ביטוח חובה מכסה את נהג הרכב , את הנוסעים עימו ואת הולכי הרגל שמעורבים בתאונה. הכיסוי חל על פגיעות גוף ומכסה הוצאות רפואיות הנדרשות עקב התאונה. כמו כן, לביטוח חובה משמעות רבה גם כאשר הרכב חונה ומעורב בתאונה. רצוי ואף מומלץ לפני תשלום ביטוח רכב לעשות השוואת מחירים יסודית אשר תבהיר עבורכם את מצב השוק ותעזור לכם בבחירת ביטוח חובה במחיר האטרקטיבי ביותר תוך הקפדה על בחירת חברה הוגנת ומקצועית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר