ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב זאפ

כל אוטו העולה על הכביש חייב בביטוח בסיסי. בין אם הנהג הוא הבעלים של האוטו ובין אם הנהג אינו הבעלים, חשוב לדעת כי כל אוטו שעולה על הכביש חייב להחזיק בביטוח בסיסי לפחות. הביטוח הבסיסי הוא זה אשר יגבה אותך בשעת פגיעה- בין אם ברכב, בנהג או בסביבה (כולל הולכי רגל).

מהו ביטוח הרכב הנהוג, ואיפה עושים אותו?
ביטוח החובה הוא ביטוח בסיסי המוגדר על- פי חוק, ואמור לכסות הוצאות רפואיות, פיצוי בגין אובדן השתכרות וכן פיצוי בגין סבל וכאב על- פי חוק. ביטוח רכב תמיד יוגדר לפי פרמטרים של הרכב ושל הנהג הקבוע בו. לדוגמה- גיל הרכב, נפח מנוע, קיום כריות אויר, גיל הנהג, מין, וותק בנהיגה, וכמות שלילות הרשיון בשלוש השנים האחרונות. למרות שהסעיפים לביטוח בו קבועים, התעריפים ננקבים באופן שונה בין חברות הביטוח השונות, אולם משתנוים מדי שנה בהתאם למחירי השוק- לכן כדאי לעשות סקר שוק טרם כל חידוש של ביטוח.

איך ניתן להשיג ביטוח רכב שיכלול כל אפשרות לנזק?
ישנם ביטוחים נוספים, כמו צד ג´ (בו חברת הביטוח תשתתף עבור גורם שלישי שנפגע) וכמו ביטוח מקיף (זהו ביטוח הנוסף על הביטוח הבסיסי ומכסה את כל מקרי הנזק שהביטוח הבסיסי לא מכסה. הביטוח המקיף שונה בין חברות הביטוח, ומוכתב בהתאם לשוק הביטוח הנהוג באותו הזמן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר