ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב נהג צעיר

הנהגים הצעירים הינם נהגים אשר לא מלאו להם 24 שנים. בדרך כלל כל חברת ביטוח מגדירה את נהג צעיר לפי ראות עיניה. ישנן חברות אשר מגדירות כנהגים צעירים נהגים אשר לא מלאו להם 21 שנים וישנן חברות ביטוח אשר מחמירות יותר ומגדירות נהגים צעירים את הנהגים אשר לא מלאו להם 24 שנים. נהוג כי העלות של פוליסות הביטוח עבור נהגים אלה יהיו יקרות יותר מאשר אלה של נהגים ותיקים.

פוליסות ביטוח עבור נהגים צעירים
על מנת לרכוש את הפוליסה המתאימה, ישנה חשיבות עליונה להתאים אותה לנהג רלוונטי. מין הנהג, גיל הנהג וותק הנהג על הכביש הינם הפרמטרים המשמעותיים ביותר לקביעת העלות של פוליסת הביטוח. עבור שלושת הביטוחים הקיימים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ נהגים חדשים ונהגים צעירים משתמים יותר. מאחר ונהגים אלה נמצאים פחות זמן על הכביש והינם מנוסים בנהיגה חברות הביטוח יוצאות מנוקת הנחה כי קיים סיכוי גדול יותר שהם יהיו מעורבים בתאונות על הכביש.

בחירת חברת ביטוח מקצועית ואמינה
על מנת לבחור את חברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף לגבי החברות הקיימות כרגע בשוק. חברות ביטוח רבות מציעות את אותן חבילות אולם בעלויות שונות. תבחרו את החברה אשר מספקת את התמורה הכדאית ביותר עבור הכסף שלכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר