ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחיר ביטוח נהג חדש

עלות של פוליסת הביטוח עבור נהגים צעירים וחדשים גבוהה בהרבה מפוליסות הביטוח של נהגים ותיקים. על פי ההגדרה של משרד הרישוי, נהג חדש הינו נהג אשר מחזיק ברישיון תקופת זמן של פחות משנתיים. לעומת זאת ההגדרה של נהג צעיר הינה הגדרה רחבה יותר כאשר כל חברת ביטוח מגדירה את נהג צעיר על פי ראות עיניה כאשר הפרמטר העיקרי הינו הגיל של הנהג. ישנן חברות ביטוח אשר מתייחסות לצעירים שלא עברו את גיל 21 כאל נהגים צעירים וישנן חברות אשר מחמירות בהגדרה וקובעות כי נהג צעיר הינו נהג אשר לא עבר את גיל 24.

המשמעות של ביטוח נהג חדש
המטרה העיקרית של פוליסות ביטוח לנהגים חדשים וצעירים הינה המטרה שבאמצעותה המבטחים רוצים לשמור על הנהגים. בדרך כלל נהגים חדשים הינם נהגים בעלי ניסיון מועט יותר על הכביש ולכן הסבירות לתאונה הינה גבוה יותר מאשר אצל נהגים ותיקים. זאת הסיבה העיקרית לכך שפוליסות הביטוח של נהגים ותיקים זולות יותר.

חשיבות של ביטוח לנהג חדש
כאמור מאחר ונהגים חדשים לא נבדלים בניסיון רב על הכביש חשוב מאוד לרכוש את הפוליסה המותאמת במיוחד עבור המצב שלהם כאשר רק פוליסת ביטוח זו תאפשר את ההגנה המירבית לנהגים חדשים. תוספת תשלום עבור נהגים צעירים וחדשים באה לידי ביטוי בכלל הפוליסות: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר