ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחשבון ביטוח צד ג´

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות ביטוח שונות כאשר הביטוחים המקובלים והפופולרים ביותר הינם: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח חובה הינו ביטוח אשר מחייב את הנהגים על פי חוק של המדינה. ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ הינה הינם ביטוחים נלווים אשר משדרגים את סל הביטוחים עבור הרכב שלכם.

מאפייני ביטוח צד ג´
כאשר מדברים על ביטוח צד ג´ מדברים על ביטוח חלקי אשר מכסה את האחראיות של רוכש הפוליסה ביחס לרכוש של צעד שלישי. המטרה העיקרית של הפוליסה היא כיסוי עבור הרכוש של צעד ג´ או רכב שנגרם לו נזק על ידי הרוכש של הפוליסה. בנוסף, באמצעות ביטוח צד ג´, מכסים את ההוצאה המשפטית למבוטח על מנת להיתגונן בפני תביעה של צד שלישי בגלל מקרה ביטוח על פי התנאים של הפוליסה. היתרונות העיקריים של הפוליסה בכך שהמבוטח מקבל כיסוי רחב מאוד של הפוליסה ובצורה זו הפוליסה הופכת למשוכללת ומשודרגת יותר ומותאמת בדיוק לצרכים של הלקוח.

הרחבות פוליסת ביטוח צד ג´
במידה וברצונכם להרחיב את הפוליסה של הביטוח רכב תוכלו לקבל את השירותים הנלווים כגון: שירותי דרך וגרירה במשך 24 שעות ביממה, כיסוי לשבר שמשות, רדיו חליפי, הגנה משפטית ועוד. ההגנה המשפטית אשר כלולה בתוך פוליסת הביטוח מהווה עזרה משמעותית כאשר במקרה של תאונה והפעלת הליכים משפטיים כתוצאה מתאונה, כנגד בעל הפוליסה הוא רשאי לקבל יעוץ והגנה משפטית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר