ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח צד ג´

ביטוח צד ג´, הינו ביטוח אשר מכסה את המבוטח במצבים בהם הרכב המבוטח גרם לנזקים מסויימים לרכב או לרכוש השייך לאחר. הנזקים יכולים להיתרחש כתוצאה מחנייה או תאונה במהלך נסיעה. ביטוח צד ג´ הינו ביטוח אשר ניתן  לרכוש באופן נפרד, בנוסף לביטוח חובה או לרכוש במסגרת ביטוח מקיף אשר כולל אותו. במצב זה, הנזק הנגרם לרכוש או רכב של אדם אחר על ידי רוכש ביטוח צד ג´ מכוסה על ידי חברת הביטוח.

פרטים אודות ביטוח צד ג´
התעריף על פוליסת הביטוח נקבע בהתאם לסוג הרכב והפרטים של הנהג הרלוונטי ומשתנים מלקוח ללקוח. הפיצוים אשר משולמים על ידי חברת הביטוח יקבעו על ידי שיעור הנזק שנגרם לצד ג´ ולא יעלה על גבול האחראיות אשר נקבע בפוליסת הביטוח. במקרה של תאונה, המבוטח בהשתתפות עצמית קבועה כאשר קיימת גם האפשרות לבטל את דמי ההשתתפות העצמית בתמורה לתשלום סימלי.

כיסויים מומלצים לביטוח רכב
בנוסף לרכישה על פוליסת ביטוח צד ג´, מומלץ לרכוש כיסוים נוספים כגון: שירותי דרך וגרירה אשר מאפשרים לכם עזרה מיידים במקרים של תאונות דרכים, תקר או תקלה מכאנית במהלך הנסיעה, חבילות פרימיות לנהג הכוללות שירותי החלפת גלגלים במקרי הצורך, שירותי ביצוע מבחני טסט, שירותי אספקת דלק דחופים ועוד. הכיסוי של מקרי ניפוץ שמשות, וכיסוים ייחודים לנהגים צעירים הינם כיסויים פופולרים בקרב נהגים רבים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר