ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי הסעות כל מה שרציתם לדעת

אם אתם בעלי חברת של הסעות, כמובן שאתם חייבים להיות מבוטחים בפוליסות הביטוח השונות. והמלצה שלנו, לא יהיה כדאי לוותר על הסעיפים המהותיים בפוליסת הביטוח, לרבות סעיפים שמכסים חלילה פגיעה של מוסעים ברכבי ההסעות. 

בעוד שרכבים פרטיים מצריכים ביטוח חובה בלבד, רכבי הסעות יצריכו פוליסות מעט שונות. ההמלצה היא כמובן לרכוש פוליסת ביטוח מקיף, בין אם מדובר בפוליסת ביטוח עבור רכב משפחתי, או שמא מדובר ברכב הסעות. אבל כשמדובר ברכב הסעות, פוליסת הביטוח חייבת להיות הרבה יותר נרחבת. הפוליסה חייבת לכסות מקרים בהם מוסעים מעורבים חלילה בתאונות דרכים, ובהחלט לא רק מקרים כאלו. בפועל, מוסעים יכולים ליפול באוטובוס, להיפצע במיניבוס מחלקי מושבים בולטים עשויים מברזל ועוד. 

ביטוח לחברת הסעות – מה חשוב לדעת? 

בין אם אתם בעלי חברת הסעות קטנה או גדולה יותר, פוליסת הביטוח שלכם תיראה בדרך כלל אותו הדבר. הפוליסה צריכה לכסות את כלל המקרים בהם גם רכב ההסעות עצמו ניזוק. למשל, במקרים בהם שמשות נשברות, מה שיצריך ביטוח שמשות לרכבי הסעות.

כנו כן, תמיד יהיה כדאי להיערך בהתאם למקרים שבהם צריך לגרור רכבי הסעה. במילים אחרות, רכבי הסעות יצריכו בדרך כלל ביטוח גרירה. גם אם רכבי ההסעה מתוחזקים למשעי ובדרך כלל לא עושים בעיות, ביטוח הגרירה יהיה מאוד מומלץ. מאחר שרכבי הסעות מטיילים בכל חלקי הארץ, אתם לעולם לא יודעים היכן הרכב ייתקע בשולי הדרך. וכשזה יקרה, יהיה חשוב לקבל סיוע מהביטוח בהתאם. 

מחירים של ביטוחי רכב הסעות 

המחירים של ביטוח רכבי הסעות הם בדרך כלל גבוהים יותר מאשר המחירים של ביטוחי רכבים משפחתיים. בפועל, הסיכון בהסעות הוא מוגדל מהסיכון של נסיעה ברכבים משפחתיים. ישנם מוסעים רבים שעולים על הרכבים, כך שהסיכונים מתרבים כאשר מסיעים 20, 40 ואולי 60 מוסעים ברכב הסעות אחד. 

אם אתם חברת הסעות גדולה שמשתמשת בצי שלם של אוטובוסים, כמובן שהביטוח עבור כל האוטובוסים האלו לא יהיה זול. וכעת חשוב לציין, שבדרך כלל אפשר לקבל הנחות מסוימות על רכישת פוליסות ביטוח בסיטונאות. בואו נבין כיצד אפשר להוזיל עלויות של מחירי ביטוח לחברות הסעה. 

השוואת מחירים בין חברות ביטוח חברת הסעות
 
אם אתם צריכים לבטח חברת הסעות בביטוחים מקיפים, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוחים שונות. יש לכם את האינטרנט בשביל זה ואת גוגל, מה שיגולל בפניכם עשרות תוצאות חיפוש של חברות ביטוח לחברות הסעה. 

כשאתם עורכים את סקר השוק שלכם בין חברות ההסעה השונות, יהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות בין ההצעות. ככה תוכלו לברור בין ההצעות השונות ולבחור בזו שהכי אטרקטיבית עבורכם. ושימו לב, שהאטרקטיביות לא מתבטאת רק במחיר של הפוליסה, אלא בכלל השירות של חברת הביטוח. 

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר