ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב – 3 דגשים שחשוב להכיר

הבחירה בביטוח שיתאים לרכב שלנו לא מתחילה ונגמרת בפרסומת אטרקטיבית בטלוויזיה, ברדיו או ברחבי האינטרנט; ומומלץ שנערוך בדיקה מקיפה ושנקרא את האותיות הקטנות בקפידה.

חשוב שנזכור שמטרתו של ביטוח הרכב שלנו, לאפשר לנו לתבוע את הכסף המגיע לנו, באם ונידרש לכך, וכל תרחיש ולו הקטן ביותר שלא ייכלל בפוליסה או לא יענה על צרכינו, יגרום למפח נפש גדול ולהוצאות בלתי מבוטלות.

כיצד בוחרים ביטוח לרכב?

אם כך שאלת השאלות; איך עושים את זה נכון? במדריך הקצרצר הבא ריכזנו עבורכם מספר דגשים מרכזיים לבחירת הביטוח לרכב שיעזרו לכם לערוך סקר שוק צרכני נבון ובחירה מושכלת.

ביצוע השוואת מחירים

ראשית כל, חשוב תמיד לערוך השוואת מחירים בדיוק כמו כל מוצר ומוצר. באתר קולביט ניתן להשאיר פניה ולקבל מספר הצעות אטרקטיביות ממספר חברות ביטוח. באופן הזה, תוכלו לבחון את ההבדלים במחירים, או לחילופין לגלות שהעלויות הן כמעט זהות, וכך לנבור בסעיפים הקטנים יותר אשר יאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

כלל שרבים שוכחים הוא ששוויו של הרכב ומידת היוקרה שלו, משפיעים על הביטוח באופן משמעותי, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

באם עוד טרם רכשתם רכב, קולביט שמחה לשתף פעולה עם מגוון גופים מובילים במשק הישראלי. כל המחפשים אחר הלוואה לרכב בנק הפועלים, מוזמנים להיכנס לקישור ולהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף.

השתתפות עצמית

נושא ההשתתפות העצמית הוא קריטי עבורכם, והוא זה שיקבע באם הפוליסה היא אכן כדאית או לא.
הקפידו לבדוק את הסעיפים הקטנים של ההשתתפות העצמית, ובדקו במעמד הרכישה שלכם אם אכן היא כוללת נושאים דוגמת גניבה, תאונה, שריפה ושלל מפגעים שונים אשר עלולים להוביל להרס הרכב.

במקרים שכאלו חשוב לבדוק בביטוחים צד ג´, את ההשתתפות באם מתרחשים נזקים משניים. כך לדוגמה, בעל רכב שרכבו נשרף בחנייה כתוצאה מקצר. האם הביטוח שלו מכסה את הנזק שהפיח גרם למבנה? או חלילה אם השריפה הדביקה את הבניין והובילה לשריפה משנית?

שירותיות

בסופו של דבר, מאחורי הסעיפים השונים שחבויים להם בחוזה לחתימה על הפוליסה, יש אנשי שירות.
חשוב תמיד לזכור שכאשר אנחנו נדרשים להפעלת הביטוח של הרכב, אז הרי שמדובר בעת של אתגר או משבר מסוים. בחנו היטב את טיב השירות של חברת הביטוח בה אתם בוחרים.

ניתן למצוא מידע מקיף במגוון רחב של אתרים שונים, וכן ניתן להתייעץ עם אנשי השירות של קולביט, ולקבל מידע נוסף על חברות הביטוח.

סיכום דבר

הסעיפים הקטנים שבחוזה, נושא ההשתתפות העצמית לעומת ההשתתפות של חברות הביטוח וכן השירות, אלו הם הדגשים העיקריים שיאפשרו לכם ליהנות מביטוח שיתאים במדויק לצרכים שלכם.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר