ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לחברת הובלות

ביטוח לחברת הובלות

גם כאשר חברת ההובלות שלכם תהיה אחראית ומקצועית ככל שניתן, צפויות להיות תקלות או טעויות אנוש בזמן ההובלה, לשם הובלה בטוחה ישנו ביטוח לחברת הובלות המכסה את הנזקים ומפצה עבור הנזק שנגרם.

על ביטוח הובלות

במעבר דירה למעשה אתם מעברים את החפצים היקרים שלכם בידיהם של המובילים עד ליעד. על אף שבחרתם חברת הובלות מומלצת עם צוות מובילים מקצועיים ומיומנים, לעיתים עשויות לקרות טעויות אנוש או תקלות שעלול לפגוע ברכושכם במהלך העברה. לצערנו, אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה או להימנע מכך, אך בהחלט ניתן להגן על רכושכם מפני נזקים, ציוד שנשבר או נסדק   גניבות בעזרת ביטוח הובלות. הביטוח למעשה הוא פוליסת ביטוח בעל גובה פיצוי כספי מסוים אשר מוענק לכם כשרכושכם נפגע בזמן ההובלה מסיבה כזו או אחרת עד להגיעה ליעד.

פוליסת ביטוח דרך חברת הובלה או ביטוח פרטי

כאמור, כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח הובלות תוכלו לבחור בביטוח של חברות הובלה לבין ביצוע ביטוח באופן פרטי. במידה ובחרתם בביטוח פרטי, דבר שאומר שאתם מבטחים את רכושכם הפרטי בעצמכם את הדירה, ישנו סעיף שמבטיח כיסוי גם לתקלות או נזקים הנגרמות בעת ההובלה עצמה. במקרה כזה של ביטוח באופן פרטי, ישנה השתתפות עצמית של המובטח ומכאן נושא של ביטוח פרטי בזמן שהחוזה נחתם ביחד עם חברת ההובלות שבחרתם כדאי שתדעו בצורה ברורה גם בכתב מי משלם על מה ושסכום ההשתתפות העצמית יצוין גם הוא בחוזה, להימנע מאי נעימות בהמשך.

לעומת זאת, בנוגע לפוליסת ביטוח אצל חברת הובלות מומלצת – ישנו ביטוח שנקרא פוליסת רכוש מעבר. פוליסה זו, מכסה כל פגיעה או נזק ברכוש בעת ההובלה. חברת הובלה מומלצת המקפידה לרכוש את הפוליסות המורחבות הינה מקצועית ומהימנה בכדי להבטיח ללקוחותיה וגם עבורה  את כיסוי הביטוח המלא והטוב ביותר בעבור הרכוש שמועבר במהלך ההובלה על ידי המובילים מנזקים, היעלמות או גניבות. חברת הובלות מקצועית תבטח את ההובלה במסגרת עבודתה. נוסף על כך, ישנו גם חוזה הובלה הנחתם בין הלקוח לבין שני הצדדים, הלקוח וחברת ההובלה הקובע את סכום הביטוח ואל מי פונים בשעת צרה. חשוב לציין כי בנוגע לסכום הביטוח העניין הוא סופר חשוב מכוון שהוא מכסה את הנזק העתידי הפוטנציאלי ולכן במקרה זה, של החזקת פוליסה על ידי חברת ההובלות כדאי לסגור מראש את נושא ההובלה בשביל לבחון את מידת האחריות והמקצועיות שלה בנוגע למתן שירותיה.

שאלות שכדאי לשאול בנוגע לביטוח לחברת הובלות

כאשר בחרתם בחברת הובלות מומלצת תחילה, חשוב מאוד לבדוק את הסוג הפוליסה שמציעה חברת ההובלות ולכן כדאי שתשאלו את סוג הפוליסה והיקף או גובה מקסימלי של הכיסוי המוצע לכם עבור כל תרחיש שעשוי להוביל לפגיעה או נזק עתידי כלשהו ברכושכם. כלומר, באילו מקרים ניתן להפעיל את הפוליסה. הכוונה היא שיש לקחת בחשבון שביטוח של הפוליסות השונות, שונות במהותן ומכאן נובע החשיבות לשאול באיזה סוג פוליסה מדובר. יותר מכך, שאלו מה מכסה הביטוח שהוא מציע.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר