ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לרכבים חדשים

ביטוח רכב לרכבים חדשים

בענף הרכבים נמנה תחום הביטוחים עלויות הביטוח משתנות מחברות הביטוח השונות ומנהג לנהג ולצד גם פוליסות ייעודיות עבור נהגים חדשים או צעירים.

בחירת ביטוח לרכבים חדשים

גלישה אל תוך אתר נתונים תוך הזנה הפרטים הרלוונטיים וקבלת התוצאות עורכים השוואה בהתאם לפוליסה המתאימה. בנוסף, כפי שידוע, על פי החוק כל אדם שמקבל את רישיון הנהיגה בארץ מקבל תעודת רישיון ומוגדר כנהג חדש למשך שנתיים מקבלת הרישיון עד 24 מוגדר כנהג צעיר. בשל כך קיימים חברות רבות אשר מעניקות אפשרויות שונות ביטוחים זמניים או לפי כמות הקילומטרא´ז כדי לסייע בהפחתת עלויות של הביטוח.

סוגי ביטוח רכב לרכבים חדשים

כל הרכבים העולים על הכביש, מכל רחבי הארץ מחויבים בביטוח חובה על מנת למנוע הוצאות גדולות בעקבות תאונה או גניבה. כך, ביטוח חובה משנת 1975 הינו פקודת ביטוח שחלה על כל הרכבים הממונעים ומחייבת את כל בעלי הרכבים בישראל לרכוש את ביטוח חובה לרכב. על פי החוק מי שאינו מבטוח בביטוח חובה מהווה עבירה פלילית ועל כך דינו כשלושה חודשי מאסר או יחויב בתשלום קנס של כ- 750 ₪.

ביטוח חובה מכסה את כלל הפגיעות פגיעות גוף כמו פציעה או אפילו מוות כאשר מעורבים בתאונה הנגרמים לנוסעי הרכב או להולכי הרגל כתוצאה מהתאונה או אחד מהצדדים הוא הפוגע והשני נפגע מסיבה כזו או אחרת, אולם ביטוח זה לא יכסה כשמדובר בנזקים לרכוש המעורבים בתאונה כמו נזק לרכב משום את התיקון שלו תאלצו לשלם מכספכם הפרטי. בשל כך, רצוי מאוד לשים את טופס ביטוח חובה ברכב או להכין עותק ממנו ולהכנס ישירות לתיק הניירות הנמצא ברכב שלכם.

מעבר לביטוח חובה ישנו גם ביטוח מקיף המיועד עבור ביטוח הרכוש שאינו חובה על פי החוק המחולק לשני סוגי ביטוחים כשאחד נועד לצורך של כיסוי נזקים הנגרמים לרכוש כתוצאה מפגיעות שריפה, נזיקי או אסונות טבע, אירועי גניבה, תאונה ועוד. והשני, ביטוח צד ג שמיועד לנזקי רכוש של הצד השלישי שנגרמו בידי הרכב המבוטח. ביטוח מקיף כולל בתוכו הרחבות בטיחותיות כמו למשל שירותי גרירה, ביטוח של שמשות וגלגלים, ביטול השתתפות עצמית ועוד. כמו כן, ניתן להתאים  את הביטוח המקיף בהתאם לנדרש עבורכם לביטוח ממוקד יותר. זאת ועוד, כדאי לבצע את הפוליסה מוקדם ככל שניתן כל עוד מחיר הפוליסה לא תהווה חלק גדול מערכו של הרכב – דבר המשתנה בין הרכבים השונים.

לעומת זאת, ביטוח צד ג´ אינו מחייב מבחינת החוק ונתון לשיקולו של כל בעל רכב שמיועד בעיקר גם לרכבים ישנים בעלי שווי נמוך, אך ביטוח זה מכסה פגיעה ברכוש במקרה של תאונה שאתם אילו שגרמנו לנזק, ולעיתים גם כוללת השתתפות עצמית.

למה כדאי לשים לב בביטוח רכב

ראשית, כשמדובר בביטוח חובה יש לשים לב כשמציעים ביטוח חובה יקר בטענה שהוא מעניק כיסוי רחב ומקיף – אין דבר כזה משום שזהו ביטוח אחיד בלבד. כשמדובר בביטוח מקיף הביטוח מכסה את הנזקים שנגרמו לאוטו ולרכוש המעורב בתאונה ולבדוק תמיד כאדיות הביטוח גם לרכב ישן ולבדוק את מחיר הביטוח כי קיימים כיסויים שונים שמשפיעים על מחירי הפוליסה. אולם כשמדובר בביטוח צד ג´ שימו לב לסכום כיסוי מקסימלי ולסכום ההשתתפות העצמית. שנית, כשאתם פונים למוסך מורשה יונדאי ביטוח רכב יכלול תיקון במרכז שירות מורשה של היבואן, שירותי דרך וגרירה, השבתת רכב, רכב חילופי, החלפת שמשות מקוריות, ייעוץ משפטי חינם וכיסוי לאביזרים שלא נכללים במפרט הרכב של היבואן.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר