ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

על פירלי מחיר ואיך בכלל בוחרים צמיגים

בסקירה שלהלן נבקש לדבר על מחיריהם של צמיגי פירלי. אך אי אפשר ובעצם אסור לדבר על מחירו של צמיג מבלי להזכיר את חשיבות הצמיגים והבחירה הנכונה. למרבה ההפתעה, אנשים לפעמים בוחרים בצמיגים לרכב מתוך עניין של אופנה או מיתוסים שגויים ולא מתוך מודעות אמיתית למה שחשוב באמת.

למשל, כיום רבים מעדיפים לבחור לרכב צמיג בעל חתך נמוך, גם אם זה לא באמת הצמיג האידיאלי בהתאם לסוג הרכב ונכון יותר – בהתאם לסגנון הנהיגה. אז מה כדאי לדעת לגבי צמיגי פירלי מחיר ואיך בכלל בוחרים צמיגים, כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול.

המידות של הצמיגים והמשמעות שלהם

באופן כללי, צמיגים רחבים לרכב מספקים אחיזת כביש משופרת. ככלל, לציבור הרחב עדיפים הצמיגים הללו מפני שהם נשחקים פחות ועוזרים לשליטה יותר טובה ברכב, בשלל מצבים. כאשר מדובר על מידות של צמיגים, יש להתייחס לא רק לרוחב אלא גם לחתך הצמיג ולרדיוס. הרדיוס, משמעו ההיקף של החישוק או הג’נט. החתך, משמעות עד כמה שהצמיג נראה גבוה (חתך גבוה) או נמוך (חתך נמוך).

נציין עוד דבר, שצמיגי פירלי הנמכרים לציבור הרחב שונים כמובן מצמיגי המותג המשמשים למכוניות מרוץ בפורמולה 1 (שהם מאוד גדולים ומאוד חלקים). אך ללא ספק, מדובר במותג מוביל ששווה לתת עליו את הדעת. צמיגי חתך נמוך מענקים לנהג תחושת שליטה משופרת אולם בלימת הזעזועים יורדת. כמו כן, דווקא בכבישים משובשים, אחיזת הכביש של צמיגים בחתך גבוה טובה יותר.

על כל פנים, נהיגה זהירה ושימת לב לתנאי הדרך חיוניים תמיד, לא משנה מהו הצמיג המותקן ברכב שלכם. ודבר נוסף – שמירה על לחץ אוויר בצמיג (כל צמיג) תורמת לאחיזת כביש משופרת, במיוחד בכביש רטוב. גם כאן, אין להגזים ולחץ אוויר גבוה מדי, אינו נכון ועלול לגרום צרות צרורות. בכל רכב תוכלו למצוא מדבקת מידע המצביעה על גודל הצמיג המתאים ועל לחץ האוויר שאותו הגדיר יצרן הרכב. שימו לב לכך.
וכעת נעבוד למחירים לצרכן

לא קיים מחירון שיספר לכם כמה אתם אמורים לשלם על הצמיג הנכון לרכבכם. במקום צמיגי פירלי מחירון מפורט, נוכל להעניק לכם טעימה מהמחירים המקובלים כיום, של צמיגי פירלי לפי גדלים ומאפיינים אחרים.

האם כדאי להשוות מחירי צמיגים בלי להתייחס למאפייניו השונים? ניקח ננסה לברר מהו מחירו של צמיג פירלי בלי להתייחס לרוחב, לחתך, לקוטר, נקבל תמונה מאוד מבלבלת. נוכל למצוא מצד אחד מחירים כדוגמת 280 ₪ ומצד שני גם מחירים גבוהים פי כמה, למשל 1400 ₪.  לכן, צריך להיות יותר ממוקדים ויותר מפוקסים.

נכון הרבה יותר להשוות בין מחירי צמיגים בפנצ’ריות השונות על פי מידות דומות, למשל צמיגי פירלי ברוחב 225, קוטר 17 (או R17) ובחתך הרצוי לכם. דוגמא עדכנית: נכון למועד כתיבת הדברים הללו, צמיגי פירלי במידות הללו ובחתך 55 נמכרים במחירים שבין 1000 ל-1400 ₪. לעומת זאת, צמיגי פירלי ברוחב 205, חתך 60 ורדיוס 16 נמכרים בטוח שבין 500 ל-750 ₪.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר