ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לימודים בתחום הביטוח

ענף הביטוח נחשב לאחד הענפים החשובים ביותר במשק הישראלי ומעסיק אנשי מקצוע רבים. רוצים לדעת איך גם אתם יכולים להצטרף? ענף הביטוח נחשב לאחד התעשיות המורכבות והסבוכות ביותר במשק הישראלי. עם זאת, מדובר בתעשייה גדולה שלמעשה עליה מונחת הכלכלה הישראלית ובמקרים רבים, עוזרת לאזרחי המדינה להתכונן לימי הפנסיה, ואף תומכת בהם ברגעי משבר ופציעות המונעות מהם לעבוד. הבעיה מתחילה ברגע שהאזרח הפשוט מתקשה להתמודד עם הביורוקטיה של ענף הביטוח ולכן מוצא את עצמו זקוק לאנשי מקצוע שידריכו אותו ויכווינו אותו כיצד עליו לנהוג, מהם הטפסים שעליו למאל ולהוציא ואף מייעצים לו להרחיב את סלי הביטוח שלו. אנשי המקצוע המבוקשים ביותר הם סוכני הביטוח והיועצים הפנסיונים ואלו מקבלים את ההסמכה וההדרכה שלהם באמצעות קורסים ייעודיים להכשרת אנשי מקצוע. אז אם התעניינם בתחום ואתם רוצים לדעת מאיפה מתחילים, הנה קצת מידע על לימודים בתחום הביטוח.

קצת מידע על קורס סוכן ביטוח
קורס סוכן ביטוח הינו המכשיר את אנשי המקצוע המוסמכים לייעץ ולבטח ללקוחות נכסים כגון רכוש פרטי, רכבים, בית ואף את הבריאות שלהם. לשם כך קיים בישראל קורס סוכן ביטוח המועבר על ידי מספר מוסדות לימוד שעובדים לפי תקנות משרד האוצר, אשר אף מכשיר סופית את אנשי המקצוע באמצעות בחינה חיצונית לצורך קבלת רישיון. הקורס עצמו אורך מספר חודשים בודדים כשבמהלכו, הסטודנטים עוברים שיעורים תיאורטיים והתנסויות מעשיות כדי לקבל כלים להתמודדות עם מצבים אמיתיים בשטח ויעסקו בנושאים כגון: חשבונאות, ביטוח מפני תאונות,  הנהלת חשבונות, ביטוח פנסיוני, דיני הביטוח, ביטוח רכב, חוקים המשפיעים על ענף הביטוח, ביטוח תאונות, מושגי יסוד בביטוח, ביטוח חיים, סטטיסטיקה ומימון, ביטוח לאומי, עקרונות הביטוח, ביטוח משכנתא, יסודות הביטוח, ביטוח ימי, כלכלה ועוד. 

קצת מידע על קורס יועץ פנסיוני
העלייה ברמת החיים ותוחלת החיים נחשבות מצד אחד למבורכות, אך מצד שני הובילה למצב בו אנשים רבים נדרשים להתכונן לימים בהם לא יוכלו לעבוד, החל מתקופת הפנסייה ועד לימי זיקנה מאוחרים. לשם כך קיימים היום אנשי מקצוע המסוגלים לספק את הייעוץ הפנסיוני המיועד לתקופות אלו ומספקים ללקוחות שלהם ייעוץ והכוונה בכל נושאי קופות הגמל, ביטוחי המנהלים, קרנות הפנסיה ולעזור ללקוח לוודא כי הוא יוכל ליהנות מהבטחת הכנסה. תוכנית הלימודים של הקורס ייעוץ פנסיוני מכשירה את הסטודנטים כמומחי פנסיה שיוכלו לספק את הייעוץ משנה החיים הנ"ל ובמסגרתה יעברו הסטודנטים שיעורים תיאורטיים עיוניים ואף סדנאות וסימולציות מעשיות בהם יעסקו בנושאים כגון:  כלכלה, מיסוי, הכרות עם נושאי ביטוחי הפנסיה השונים, חשבונאות פיננסית, הכרות עם יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, הכרות עם ניירות ערך ועוד. תנאי הקבלה לקורס דורשים מהמועמדים להיות ללא עבר פלילי ולעיתים גם להציג תעודת יושר, להיות בעלי תעודת 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה וכמובן להיות בני 18 ומעלה. בתחום זה, משך הלימודים יכול להשתנות בין מוסד אחד למשנהו אך בממוצע תקופת הלימודים אורכת כ-550 שעות לימודיות והמתפרשים על פני שנה וחצי.

לקבלת המידע המלא אודות לימודים בתחום הביטוח, השאר את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר