ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית אפריל 2014

נהג בן 27 שיש לו רישיון נהיגה 8 שנים אולם בשלוש השנים האחרונות אין שלילת רישיון או תביעת ביטוח רכב עדיין משלם מעט יותר מנהג בן 31 בעל נתונים זהים, כמו למשל נתונים שקשורים לרכב: מנוע בנזין בעל 1,800 סמ"ק, 126 כוחות סוס, מערכת ABS  קיימת ושימוש הרכב רגיל.. כנראה שזה נעוץ בגיל או בפרט אחר; המחיר הזול ביותר לביטוח רכב בחודש אפריל 2014 עבור נהג זה עומד על 1,742 ₪. המחיר היקר שייך לאיי אי ג´י – 2,335 ₪ והמחיר החציוני הוא של חברת מגדל 1,808 ₪. מסתבר, שמרבית ההצעות הזולות די דומות במחיר וכדאי לברר בין 2-3 מה ההבדלים שעומדים מאחוריהן.

איך מבררים הבדלים בביטוח חובה?
מעבר להבדלים הניכרים לעין כמו למשל המחיר הסופי של הפוליסה, ישנם הבדלים נוספים שסמויים מן העין ויש לחקור לבד, כמו בכל סקר שוק נכון. ההבדלים יכולים להיות נעוצים בתקרת הביטוח – כלומר בסכום הפיצוי המירבי שניתן להשיג בכל מקרה של תביעת גוף מתאונת דרכים, וגם בדמי ההשתתפות העצמית – רצוי שיהיו נמוכים ככל שניתן.

פער רציני בין הראל לאיי אי ג´י
שתי החברות האחרונות שמציעות את המחיר היקר ביותר עבור אותו מקבץ נתונים במחשבון ביטוח חובה הן חברת הראל חברה לביטוח שמציעה פוליסה במחיר 1,883 ₪ ולידה – חברת איי אי ג´י עם מחיר של 2,335 ₪. זהו פער של 452 שקלים. מן המחיר הזול ביותר הפער עומד על 593 שקלים של חיסכון אפשרי.

חברת הפול – היקרה ביותר
המחיר היקר ביותר שתוכלו למצוא על דף מחשבון הביטוח הוא של חברת הפול, שמעט יותר ממכפיל את המחיר מזה הזול ביותר. זה מחיר שיוצע למסורבי ביטוח בחברות ביטוח אחרות, אולם אין כל סיבה שלא לקפוץ על ההצעות הזולות יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר