ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

המדריך השלם לרכישת פוליסת ביטוח רכב

קניתם רכב חדש או משומש והגיע הזמן לרכוש ביטוח רכב? מזל טוב! בדיוק בשביל זה אנחנו פה. בכתבה זו נציג בפניכם מדריך קצר כיצד לרכוש פוליסת ביטוח רכב בצורה היעילה ביותר והמשתלמת ביותר עבורכם.

שלב ראשון- רכשו מה שחובה- פוליסת חובה
בבואכם להתעסק עם עניין ביטוח הרכב, מומלץ קודם כל לטפל במה שחייבים בו כדי לעלות על הכביש, קרי ביטוח חובה. ביטוח חובה ניתן להשוות ולרכוש די בקלות באמצעות אתר המפקח על הביטוח שיכול להציג לכם במספר קליקים ובזמן קצר השוואת מחירים אובייקטיבית מאוד ואמינה לפי פרמטרים שונים שבחרתם. מכאן אפשר לגלוש ישירות לאתר של חברת הביטוח או להרים טלפון ולרכוש ביטוח זה.

שלב שני- ביטוח מקיף
מדובר בביטוח שהוא לא בגדר חובה אבל מאוד נחוץ משום שהוא למעשה ידאג בשונה מן הביטוח חובה, לרכב שלכם. ביטוח מקיף  נועד במהותו לכסות נזקים לרכב שנגרמו בעת נסיעה בו, כמובן עד שיעור מסויים של תשלום. לביטוח המקיף יש לא מעט תחרות והמון סעיפים שניתן לכלול במסגרתו ולכן חשוב להשוות ביניהם ובין מה שכלול בכל פוליסה שמוצעת  לכם. בנוסף שימו לב לשיעור ההשתתפות העצמית. ככל שהשתתפות שלכם היא נמוכה יותר, כך תשלמו יותר.

שלב שלישי- ביטוחים נוספים: צד ג´, שמשות...
בשלב השלישי, תוכלו לדאוג לתוספות על הביטוחים הנחוצים יותר, באם אתם באמת זקוקים להם. בין הביטוחים הללו נכלל ביטוח צד ג´ שלרוב נכלל בתוך הביטוח המקיף ולמעשה מכסה אתכם במקרה של פגיעה שלכם ברכב אחר. עוד סעיפים יכולים להיות ביטוח המכסה ציוד שיש ברכב, ביטוח שמשות, ביטוח נגד שריפות, פוליסות ביטוח מיוחדות לנהגים זהירים או נשים ועוד. קחו בחשבון שכל תוספת כזו, היא גם תוספת בתשלום. 


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר