ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד למצוא ביטוח רכב משתלם?

למצוא ביטוח רכב היא לא משימה קלה ובייחוד שרוצים למצוא גם ביטוח שיהיה משתלם לכיס. אם לגבי ביטוח חובה עוד יש איך להשוות ולהשיג מחירים טובים, הרי שבביטוח מקיף המצב הרבה יותר בעייתי ותחרותי. מה שעושה את מציאת הביטוח הכי מתאים לכם לבעייתי במיוחד. אז איך בכל זאת ניתן למצוא אחד שלא יגרום לכם להפסיד את כל המשכורת החודשית?

ביטוח דרך סוכן או דרך ביטוח טלפוני?
אחת מההתלבטויות הנפוצות אצל מי שצריכים לחדש ביטוח מקיף היא האם ללכת על ביטוח דרך סוכן או דרך חברת ביטוח ישיר טלפונית. מצד אחד אצל סוכן ביטוח התשלום אמור להיות גבוה יותר כי כביכול משלמים גם הוצאות ועמלת סוכן. מצד שני יש לכם שירות מלא לאורך כל הדרך ואדם להתייעץ איתו בהקשר להבנת תנאי הביטוח במלואם. בחברות הביטוח הישיר תקבלו אולי מחיר טוב יותר, אך אין לכם נציג קבוע שמטפל בכם ולעיתים מוכנסים גם אלמנטים מיותרים רק בשביל הרווח של הנציג הטלפוני.

השתתפות עצמית נמוכה עולה יותר
נכון, לכולנו נוח שהחברת ביטוח תכסה לנו את הנזק במינימום הוצאות לנו, אבל יש לזה מחיר. המחיר הוא תשלום גבוה הרבה יותר עבור הביטוח המקיף וביטוח צד ג´. לכן, אם תתפשרו קצת ותהיו מוכנים לשלם יותר בהשתתפות העצמית, תוכלו לשלם פחות עבור הביטוח המקיף. בנוסף, יתכן שדווקא בגלל ההתפשרות הזו, החברה תראה בכם לקוח אמין יותר ותקבלו הטבות נוספות בגין כך.

בידקו באינטרנט
לעיתים רכישת הביטוח לרכב דווקא דרך האינטרנט היא יותר זולה משום שאין עלויות של הפעלת נציג או סוכן והכל נעשה באופן אוטומטי למדי. בשל כך, הרבה מן החברות מעדיפות לתת את האפשרות לרכוש את הביטוח המקיף שלהן דרך האינטרנט ממש בקליק ובמבצעים טובים למדי. בשל כך, זוהי בהחלט אופציה שמומלץ לכם לבדוק.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר