ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מדריך בארבעה שלבים לרכישת פוליסת ביטוח רכב

צריכים לחדש ביטוח רכב  או לחדש אותו? תוהים איך לעשות זאת בצורה נאותה, יעילה ונכונה? במאמר זה ננסה להציג לכם 4 שלבים לרכישת ביטוח רכב בצורה חכמה ויעילה. כמובן שאין זה מחייב וצריך לעשות בסופו של דבר מה שהכי מתאים לכם.

קודם כל- ביטוח חובה
ראשית כל, מומלץ להתחיל ולסגור בביטוח את מה שחובה, קרי ביטוח חובה. האינטרנט היום עושה עבודה קלה במיוחד למי שרוצה לרכוש ביטוח חובה זול ויעיל המותאם למידותיו. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של הממונה על הביטוח, להכנס לטבלת השוואת מחירי ביטוח החובה, למלא פרמטרים שהנוגעים לכם ולרכב ולקבל טבלת מחירים מעודכנת של כל חברות הביטוח עפ"י הפרמטרים אליהם התייחסתם. מפה הדרך לביטוח חובה במחיר משתלם קצרה מאוד- רק טלפון אחד והכל סגור.

הולכים הלאה- ביטוח מקיף וצד ג´
הביטוחים שיותר קשה להשיג עליהם הנחות ומחירים טובים ללא עבודת השוואת טובה ומעמיקה במיוחד הם הביטוחים הנוספים קרי ביטוח מקיף וכל מה שכלול בתוכו כמו ביטוח שמשות, ביטוח צד ג ועוד. אז איך משווים? ראשית כל פנו לחברים שלכם בררו איתם עם מי הם עובדים וכמה הם משלמים. לאחר מכן פנו לאינטרנט ובידקו הצעות באמצעות אתרי השוואה שונים.

אל תהססו להרים גם טלפון לחברות הביטוח
בשלב השלישי מומלץ גם להרים טלפון לחברות הביטוח שאתם חושבים לרכוש דרכן את ולברר פרטים טלפוניים. זכרו לא כל חברות הביטוח דואגות לעדכן את אתרי האינטרנט שלהן ולעיתים מה שמפורסם שם לא תמיד נותן את מלוא המידע.

לקרוא ושוב לקרוא את האותיות הקטנות
ולבסוף אחרי שגמרתם אומר לגבי הביטוח ואצל מי תעשו אותו בקשו את פוליסת הביטוח הצפויה. קראו את הפוליסה היטב כולל את האותיות הקטנות רק כך תוכלו לדעת אם יש הגבלות כלשהן שאתם לא יודעים עליהן ושווה לשאול בגינן ולברר פרטים נוספים.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר