ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – מהן ההרחבות האפשריות לביטוח הרכב ?

ההרחבות בביטוח רכב אינן כלולות במחיר הפוליסה שיוצע עבור ביטוחי הרכוש – כלומר, מי שמעוניין להוסיף את ההרחבות אמור לשלם תוספת מכספו. בכל פעם עולה השאלה – האם כדאי לרכוש  את הכיסויים המוצעים ואיך להשוות את זה מול הפוליסות האחרות. כל בעל רכב עושה את החישוב שלו בטרם רכישת הפוליסה, ולאחר השוואת מחירים והגעה למסקנה המתאימה עבורו, רוכש זאת. יש לציין כי ביטוח חובה לרכב אינו כולל כיסויים נוספים מעבר למה שהוא מציע, התוספות מתייחסות לביטוח מקיף וצד ג´ בלבד.

מה ההרחבות הקיימות בביטוח רכוש?
ההרחבות שמובטחות בביטוח מקיף הן ביטוח מפני גניבת הרכב, ביטוח לתאונות דרכים – על פי ההגדרה של "תאונת דרכים" בחוק הביטוח, ביטוח עבור נזקי טבע ואפילו ביטוח שמשות, כאשר רבים מוסיפים את תוספת הביטוח על זו הקיימת, לעתים מבלי לדעת כי זו קיימת בכלל. בנוסף, כל ביטוח רכב מכיל גם פוליסת ביטוח צד ג´ באופן אוטומטי, אותה יש לבדוק בנפרד.

ההרחבות האפשריות בביטוח רכוש
הרחבות אפשריות בביטוח רכוש תכלולנה את ביטוח הרכוש היקר שברכב – את מערכת הסטריאו ואת ה- DVD, שירותים כמו למשל טיפול VIP לאחר תאונה או שירותי דרך וגרירה. שירותי דרך אלו הן המושיע המרכזי מפני תקלות רבות שקורות ברכב, זוהי תוספת בסיסית שאינה עולה ביוקר אולם חוסכת סכומים רבים בזמן אמת.

הרחבות נוספות
ההרחבות הנוספות בהן יש בדרך כלל פחות שימוש הן הרחבות כמו למשל אובדן של המפתח, של ארנק או דמי כינון פוליסה, כלומר – כמה יעלה כדי לאפס בחזרה את הפוליסה לשימוש חוזר לפי אותם התנאים ולאחר שהיה שימוש בפוליסה. כמו כן ישנה הרחבת הגנה משפטית או ביטול של השתתפות עצמית.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר