ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוח רכב משתנים מחברה לחברה ומסוכנות לסוכנות. כל החברות בודקות את אותם הקריטריונים אך ישנו לעיתים הבדל בתעריפים של החברות השונות. מודעות הצרכנים לצורך בהשוואת מחירים עלתה בשנים האחרנות, ומרבית הצרכנים יודעים שהשוואת מחירים יסודית וקפדנית יכולה להוביל להוזלה משמעותית בעלות הפוליסה. הפרשים בין חברות ביטוח רכב שונות ופוליסות שונות יכול להיות אפילו גבוהה מ- 100%

הקריטריונים של סוג הרכב לקביעת מחירי ביטוח רכב
חברת הביטוח בודקת מספר קריטריונים לגבי סוג הרכב ומאפייני הנהג  אשר על פיהם נקבע מחיר פוליסת ביטוח הרכב .סוג הרכב הוא הפרמטר הראשון אשר משפיע על התימחור, רכב פרטי, רכב מסחרי,רכב משא או אופנוע מתומחרים כל אחד בצורה שונה.נפח המנוע של הרכב גם הוא מהווה שיקול וכמובן שאופן השימוש,כלומר שימוש פרטי או מסחרי לצורכי עבודה ישפיעו גם הם. רכב במודל חדיש יחסית שבו כריות אוויר ומשמש את בעליו באופן פרטי ישלם מחיר שונה לחלוטין מרכב במודל ישן יותר עם נפח מנוע שונה... וכן הלאה.

קריטריונים של מאפייני הנהג לקביעת מחירי רכב
חברת הביטוח בודקת גם מספר קריטריונים הקשורים לנוהג ברכב על מנת לקבוע את מחירי הרכב. גיל הנהג, מינו והיסטורית הנהג על הכביש (תביעות ביטוח קודמות) לרבות מקום מגוריו ישפיעו גם הם על מחיר הפוליסה.במידה ויש יותר מנהג אחד על הרכב גם פרטיהם יבדקו בקפידה וישפיעו על מחיר פוליסת הביטוח. חשוב להקפיד במסירת הפרטים מפני שבמידה ותהיה סטייה  חברת הביטוח עלולה  לנהוג בכם בצורה שונה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר