ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה במחיר זול

לכל רכב ישנו ביטוח החובה שלו; לרכבי הסעות, לרכבים פרטיים, לדו גלגליים, למסחריים ולאחרים. כלי רכב מצטיינים באופי שונה וברמות סיכון שונות על פני הכבישים, בין אם באופן גורף על פי דרגת הסיכון שמשייכת כלי רכב לקבוצתו על פי דגם למשל ובין אם על פי נתונים הקשורים לאותו רכב ספציפי, כמו למשל – האם הרכב עבר תאונות חמורות ועוד. כל סוגי הרכבים הללו מחויבים בביטוח חובה על פי חוק, ונהיגה ללא ביטוח חובה תיחשב כעבירה פלילית אשר תספוג ענישה בהתאם.

איך יודעים את המחירים?
ניתן לדעת את המחירים מראש ומבלי להתקשר ל- 14 חברות ביטוח; במחשבון ביטוח חובה מסדרים את רמת המחירים מן הביטוח רכב הזול ביותר אל היקר ביותר עבור אותו מקבץ פרמטרים שסומן במחשבון. המחירים ממילא אינם משתנים גם כאשר מתקשרים ומנסים להתמקח, ולכן אותו מחיר "ברזל" יכול לסמן לכם בדיוק לאיזו חברת ביטוח כדאי להתקשר. ולמה להתמקח על המחיר?

התמקחות
למעשה, ההתמקחות אינה רק על המחיר. מה שחשוב בביטוחי רכב זה התנאים שמקבלים בו. היות שבביטוח חובה אין תוספות כיסויים מיוחדות – זהו ביטוח רכב סטנדרטי, רצוי לדון דווקא במחירים; כמה ישלמו עבור כל מקרה ביטוח או כמה אתם תשלמו על פתיחת תביעה בכל מקרה ומקרה. על זה – כן ניתן להתמקח או לפחות לבחור את חברת הביטוח המועדפת ביותר.

מה להגיד לנציג?
הנציג לא תמיד שואל את השאלות הללו, אולם אם אתם נהגים בודדים ברכב או נהגות נשים שנוהגות לבד ברכב – אפילו בעלות מפחה וילדים – אלו יכולים להיות הגורמים הנפוצים להוזלה במחירי הביטוח, כיון שזה יכול להצביע על נסיעה שהיא זהירה יותר. כמו כן – יכול לעזור גם קילומטראז´ נמוך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר