ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - איזו חברה הכי זולה?

הדרך הטובה כדי למצוא ביטוח זול לרכב נעוצה בדרך הרכישה של הלקוח. אותו לקוח יכול להגיע לעסקת ביטוח טובה יותר, לו רק יעשה לו את השיטה הנכונה והיעילה לזהות את העסקה הטובה ביותר היא באמצעות השוואת מחירים. אפשר ומומלץ להשוות את המחירים עד כחודש ממועד פקיעת הביטוח הקודם, ולמשוך זאת אפילו עד לדקה התשעים – אולם יש לשמור על הרציפות שבתוקף הפוליסה לביטוח חובה. אין להשאיר את האוטו לרגע ללא ביטוח חובה, זאת על פי החוק לפיצויי נפגעי תאונות דרכים.

חברת הביטוח הזולה
יש לחלק את הפוליסות לשלוש, ולהבחין ביניהן לביטוח חובה, מקיף וצד ג´. טוב יעשה מבוטח אם יפעל כן משום שחברת ביטוח יכולה להיות הזולה ביותר בביטוח חובה אולם בביטוח המקיף – להראות תוצאות מחירים גבוהים מאוד ביחס לאחרים – ואולי אפילו פחות משתלמים. חברות הביטוח עורכות את החישובים שלהן לפי אופן ההתאמה של הפוליסה למבוטח עצמו.

למצוא ביטוח חובה זול
לפחות עם ביטוח חובה קל לראות באופן לא מחייב איזו חברת ביטוח יכולה להתאים לכם מלכתחילה, כיון שבמחשבון ביטוח חובה ניתן לראות מהם המחירים העדכניים והבלתי משתנים באתר, לאתר הזנת פרטי פרמטרים מבוקשים. חשוב למצוא את הביטוח הזול, אולם שורת המחץ שהוא יהיה ביטוח משתלם ביחס לאחרים.

לקרוא סקירות חודשיות
רצוי לקרוא סקירות חודשיות של ביטוחי חובה לרכב על פי נתונים זהים לאלו של המתעניינים. ישנן סקירות חודשיות שמשוות בין המחירים ופערי המחירים שבביטוחי חובה בכל חברות הביטוח שמוצגות במחשבון ביטוח חובה. יש לציין כי לעתים המחירים יכולים להשתנות גם בטווח זמן של חודש, אם כי לא ברמה קריטית, אלא בטווח של כמה שקלים ועד לכמה מאות שקלים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר