ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד ניתן לחסוך ברכישת ביטוח רכב?

אחת הטעויות הגדולות ביותר שעושה הציבור בכל הקשור לקניות שלו ולמוצרים שהוא רוכש, הוא ההימנעות מהשוואת מחירים. כן, אין מה לעשות- הישראלים הם עצלנים ולעיתים העצלנות הזו עולה גם בכסף רב שמשלמים שלא לצורך. יחד עם זאת, לאור יוקר המחייה רבים מתחילים לפקוח את העיניים ולמצוא שיטות כיצד להוזיל גם הוצאות קשיחות יותר דוגמת ביטוח רכב.

השוואת מחירים- פן חשוב בחסכון
אחד הדברים הכי חשובים בצרכנות חכמה הוא עניין השוואת המחירים. כפי סופר אחד מוכר מלפפונים ביותר כסף ואחר בסכום הזול בחצי, כך גם ביטוח הרכב הוא שוק תחרותי במיוחד עם פערי מחירים לא קטנים בכלל. רצוי לדעת שיש תחרות לא רק בביטוחים שאינם חובה- ביטוח מקיף וצד ג אלא גם בביטוח החובה, אשר מחויבים לרכוש אותו לפי חוק.

איך לחסוך בביטוח החובה- ביוזמת המדינה
בניסיון להציע שוק תחרותי יותר בעולם הביטוח, יזמה הממשלה שינוי בחוק הביטוח ואיפשרה לכל חברה לתת את ההצעה שלה למחיר ביטוח החובה בכפוף לפרמטרים קבועים וידועים. את כל ההצעות הללו, היא כינסה תחת אתר השוואת מחירים נוח ופשוט מאוד לתפעול שבו ניתן תוך קליק להשוות מחירים של ביטוח חובה בין החברות השונות לפי בחירת מאפייני הרב שלכם. ואגב, אותו פתרון בדיוק נבנה גם עבור הביטוחים שאינם חובה, ע"י יזמים פרטיים מי מהם תלוי ומי פחות תלוי.

ביטוח מקיף- לקרוא את כל הפוליסה
עוד עצה טובה להוזלת הביטוח רכב היא להתחיל לקרוא את האותיות הקטנות. נכון, זה לא נוח לקריאה ולא תמיד מובן, אך אם משהו שם אינו כשורה או מחייב אתכם בדברים שאינכם זקוקים להם, הרי שזה יקפוץ מיידית למול עיניכם. ואז תוכלו לבקש גם להוריד סעיף כזה או אחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר