ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל מה שצריך לדעת על ביטוח רכב

לפי חוק, לכל רכב חייב להיות ביטוח חובה, אולם שאר הביטוחים – ביטוח מקיף או צד ג´ – אלו ביטוחי רשות. לכל אחד מן הביטוחים הללו השימוש שלו. מעבר להחזרי הביטוח הכספיים, יש משהו בביטוחים הללו שמספק אספקט הומאני. יכול להיות, שללא החזרים רבים מפוליסת ביטוח חובה לאחר תאונה עם נזקי גוף, אותו אדם לא היה פונה לקבל את השירותים הללו משום עלותם הגבוהה. גם בביטוח מקיף מדובר על שירותים ולא רק על החזרים כספיים ומכאן היתרון שבהגשת העזרה למבוטח בזמן אמת, לכשיצטרך זאת.

רכישת ביטוח מקיף
הביטוח המקיף כולל מעבר לביטוחי היסוד שלו גם כיסויים נוספים, כיסויים בכסף ובאמצעות שירותים שונים שיקבל אך ורק אם יחליט לפתוח את התביעה. במידה שלא, ישא את העלויות בכוחות כיסו – הוא. למעשה, אלפי שקלים משולמים מדי שנה כדי לרכוש את הכיסויים הללו, אולם בזמן אמת יש לוודא שאכן פתוח תביעה, וזה באמצעות הפרמטר "דמי השתתפות עצמית בביטוח".

ביטוח צד שלישי
יכול להיות שאתם הנהגים הפוגעים ברכושו של אחר – וזה תובע את הנזק שנגרם לו. מצד שני, אילו שווי הנזק נמוך יותר מדמי עלות ההשתתפות העצמית בתביעת צד ג´, כנראה שלא ישתלם להפעיל את הפוליסה ואפשר "להסתדר" גם מאחורי הקלעים. המשמעות היא שבשנה הבאה – סביר להניח שזה לא ייקר את דמי הפוליסה.

עלויות בביטוח רכב
אין זה אומר שביטוח הרכב הזול ביותר הוא גם הביטוח שיניב הכי פחות החזרים. יכול להיות שזה דווקא הפוך, בהשוואה לפוליסות ביטוח אחרות. מאותו צד של המטבע, לא תמיד הביטוח היקר ביותר הוא גם המשתלם ביותר – חשוב לא להצמד לחברת ביטוח אחת, לדעת שניתן לרכוש כל פוליסה בנפרד על פי כדאיות ושחברות הביטוח יכולות לתמחר את הביטוח המקיף המשתלם ביותר בחברה אחת, אולם ביטוח החובה יהיה משתלם יותר דווקא בחברת ביטוח אחרת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר