ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה – האם כדאי להשוות מחירים?

ביטוח חובה הוא ביטוח שהממשלה מחייבת לעשות, ומי שנוהג ברכב מבלי שיהיה תקף לגביו ביטוח חובה באותו הרכב, עובר עבירה פלילית. חוק זה נקבע בשנות השבעים המוקדמות, שבו המחיר על ביטוח החובה היה אחיד; נהגים זהירים היו משלמים סכום כסף שווה לזה שהיו משלמים המבוטחים ה"עבריינים" על החוק – בעלי שלילות הרישיון וההרשעות בתביעות הביטוח. כאשר אלו סבסדו את אלו – היו משלמים לחברת ביטוח אחת – "אבנר". כיום, כל נהג אחראי לאופי נהיגתו שלו ולאופי המשתמשים האחרים ברכב, ועורך את הביטוח בהתאם לסיכון שהוא מייצר.

השוואת מחירים – כי יש הבדל
כל עוד בביטוח חובה ישנו הבדל בין המחירים לעומת אחידות בתנאי הכיסויים, הרי שרצוי לברר מהיכן נובע ההבדל הזה. גם אם לא תדעו למה חברת ביטוח מעלה את המחיר יותר מרעותה, תוכלו לדעת לפחות מה אתם מקבלים – והדגש כאן הוא על דמי השתתפות עצמית שמשולמים, ועל החזרי הפיצויים המקסימליים שחברת הביטוח תסכים להעניק עבור מקרה ביטוח ספציפי.

רפורמה שמייצרת יתרון עבור הצרכן הנבון
הצרכן הנבון והזהיר יכול להשיג מחירי פוליסות זולים יותר. הוא רק צריך לדעת איך לעשות זאת; עליו להבין מעט יותר לעומק בעולם המושגים של פוליסות הביטוח, לדעת מה זה דמי השתתפות עצמית ומהי תקרת ביטוח, איך לגשת להשוואת המחירים ולייצר מיקוח בין חברות הביטוח.

איך להתמקח בביטוח חובה?
המיקוח אינו יעיל בביטוח חובה, אלא רק בביטוחי רכוש. המחיר שתקבלו מן הנציגים של חברות הביטוח יהיו זהים לאלו שמוצגים במחשבון ביטוח חובה. נסו לצרף את הביטוח המקיף לפוליסה זו, ותוכלו לזכות אולי בהנחה בביטוח המקיף. בנוסף, תוכלו לציין שאתם נהגים יחידים ברכב אם זה נכון, ולהראות תעודת היעדר תביעות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר