ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח רכב צד ג´ ?

ביטוח לצד שלישי הוא כל כך חיוני עבור נהגי כלל הרכבים, עד אשר רבים לא מוותרים עליו גם אם לא עורכים את הביטוח המקיף. ביטוח לצד שלישי הוא למעשה ביטוח של המבוטח מפני תביעות של צד שלישי בגין גרימת נזק לרכושו. האם גרמתם נזק לרכושו של אחר – וכעת הוא תובע אתכם בגין זאת? עליו להוכיח שזו אכן האחריות שלכם לנזק. יכול להיות, שתוכלו להוכיח זאת אחרת...אולם מה שבטוח – במידה שתימצאו אשמים בכך ועליכם לשלם את הסכום לנזק, יהיה עליכם להיות מבוטחים בביטוח, ולא בדיעבד.

ביטוח ידידותי
ביטוח צד ג´ הינו ביטוח שנחשב לידידותי.. הוא תמיד נמצא באופן אוטומטי בפוליסות לביטוח מקיף, וניתן לערוך אותו גם בנפרד להן. במקרה זה, ניתן לבקש להפריד בין הביטוח לצד שלישי ובין המקיף – ולו רק משום שבחברת ביטוח אחרת אתם יכולים לקבל זכויות והחזרים טובים יותר. זה ביטוח שמציע שלל כיסויים נוספים, וההבדלים בין פוליסות הביטוח הללו נוצרים בעיקר מדמי ההשתתפות העצמית.

כמה עולה ביטוח ללא השתתפות עצמית?
ביטוח לצד שלישי שמסירים ממנו את סעיפי דמי ההשתתפות העצמית יעלה יותר. ביטול דמי ההשתתפות העצמית הוא בעצמו הרחבה בביטוח רכב. רק מי שמעוניין בכיסוי מסוג זה יקבל אותו – וישלם מעט יותר כדי שלא לחשוב פעמיים אם יש טעם להפעיל את פוליסת הביטוח במקרה שבו אתם גורמים נזק בכל סכום שהוא למישהו.

למה לרכוש אותו בנפרד?
יש מי שאינו רוכש ביטוח מקיף מסיבות שונות; הרכב ישן מדי או שהביטוח יקר ביחס לכלי הרכב שאותו מבטחים – גם אם יושג סכום מלא עבור שווי הרכב, זה יהיה סכום דומה למה ששולם על הפוליסה השנתית. מסיבה זו, רבים מבעלי הרכבים הדו גלגליים והרכבים הישנים מעדיפים את השילוב של ביטוח חובה וצד ג´ למעט המקיף.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר