ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לבעלי עבר פלילי

חברות לביטוח רכב מפעילות שיקולים שונים וכבדי משקל אודות טיבו של הנהג והרכב המבוטחים באמצעותם. ישנן חברות ביטוח שתסרבנה לבטח נהגים שנחשבים מסוכנים בעבורן – והשאלה היכן עובר הגדול מקבלת תשובה שונה במקרים שונים אולם על עניין אחד אין קונצנזוס: בעלי עבר פלילי מתקשים לקבל מחברות הביטוח פוליסות, ובמקרה הנפוץ יפנו לחברת הפול תוך תשלום כפול ואף יותר על הפוליסה. חברות הביטוח עורכות בדיקה מקדימה תוך כך שהמבוטח ממלא את הפרטים וביניהם – האם הייתה לו שלילת רישיון נהיגה בשלוש השנים שקודמות לעריכת הפוליסה הנוכחית.

מדיניות חברות הביטוח כלפי בעלי עבר פלילי
לכל חברת ביטוח ישנה מדיניות משלה לגבי הנהלים עבור נהגים בעלי עבר פלילי. עבר פלילי ובמיוחד כזה שיש לו יד ורגל בתחום תאונת דרכים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או כל עניין אחר דומה – יכולה להסתכם גם ברישום פלילי במשטרה, עניין שעלול להעלות באופן אוטומטי את מחיר הביטוח כיון שיש בנהג זה סיכון.

המידע שעובר בין חברות הביטוח
לחברות הביטוח ישנו מאגר נתונים אודות אותו אדם שמעוניין להיות מבוטח באמצעותן. אמנם הלקוח עובר תשאול והזנת נתונים ופרמטרים שונים תוך שחלה עליו חובת דיווח; בין אם יש נהג חדש או צעיר בין הנהגים הקבועים ברכב, הרכב עבר תאונות רבות או שישנה שלילת רישיון או הרשעה בתאונת דרכים בשלוש השנים הקודמות – הרי שהנציגים יכולים לראות זאת באמצעות המאגר שלמולם.

היכן ניתן לעשות ביטוח רכב?
בעלי עבר פלילי יכולים לפנות לכל חברות הביטוח – 14 במספרן – ולקבל את הפוליסה המתאימה ביותר, אולם אין לצפות לפוליסה זולה במיוחד; במקרה שהפונה יסורב על ידי כלל חברות הביטוח הרי שיפנה אל חברת הפול כדי לקבל הצעת מחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר