ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית ינואר 2014

יכול להיות שבכדורגל מצב השחקניות הולך ומשתפר, אולם בחברות הביטוח הבינו מזמן שנשים הן קהל מבוטחים משתלם הרבה יותר מגברים, גם כשהן נהגות צעירות וחדשות. נכון, פוליסת הביטוח עדיין תישאר בטווח המחירים הגבוהים יחסית עבור פוליסת ביטוח רכב , אולם המחיר יהיה נמוך יותר מזה של הגברים בדרך כלל. האם יכול להיות שכך גם בשטח הכדורגל – קרנן של הנשים עולה? הזמן יגיד, ומה שבטוח, שם כבר מדובר על רפורמה.

נתוני השחקנית
נהגת בת 19 שיש לה ותק נהיגה של שנה על הכבישים – מהווה נהגת צעירה וחדשה. לנתונים אלו מצטרפים נתונים נוספים: אין לה תאונות ביטוח בה הורשעה, שלילות רישיון, היא משתמשת ברכב פרטי עם מנוע מסוג בנזין בנפח 1,600 סמ"ק, יש 2 כריות אויר ברכב ומערכת ABS. לכאורה – נתונים שנוחים להבין, כי מדובר על נהגת שאין לה הרבה ניסיון, אולם ההתחלה נראית בטוחה.

מחירים בביטוח
לבטח שחקנית צעירה וחדשה עדיין צריכה להוכיח את עצמה כשנתיים לפחות לפני שהמחירים יוזלו, ועד אז, עליה לערוך השוואת מחירי ביטוח חובה במחשבון ביטוח כדי להגיע לנתונים הזולים והמשתלמים ביותר. המחיר הזול ביותר אמנם מתחיל מ- 2,922 ₪ ויש לקחת בחשבון שהמחיר היקר ביותר הוא 3,692 ₪.

הפערים שבין מחיר למחיר
כל חברת ביטוח היא קבוצה שרואה באור שונה את חשיבותה של השחקנית לקבוצה; מגדל חברה לביטוח היא החברה שמעוניינת בשחקנית הזו הכי הרבה, ואיילון ביטוח אחריה – אולם פער המחירים הוא 173 ₪. 5-6 חברות הביטוח שמציעות את המחירים היקרים ביותר למעשה מציעות את אותו המחיר; 3,692 ₪. סביר להניח שהן מציעות זאת כך משום שאינן מציעות מחירים מעודכנים ללקוח מספקים זולים או שהספקים או חברת הביטוח פחות מדרבנת הצטרפות של מבוטחת מסוג זה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר